Friday 18 November 2011

EMAS modal dah ade, bila lagi nak mula? -Bhg. 1

Bercerita pasal emas, saya mula tertarik dengan jual beli emas ni sejak diceritakan oleh seorang sahabat. Saya diperkenalkan dengan skim 35/65 oleh seorang dealer. Kami google2 skim ni, ternyata ia adalah satu cara perniagaan emas yang patut2x dielakkan. Kami suami isteri hampir-hampir melibatkan diri dengan skim tersebut. Kami tidak menyalahkan skim tersebut. Pada kami mereka yang terlibat dengan skim ni memang yang benar2 bersedia, duit yang mencukupi untuk bayar upah simpan di ar rahnu dan cukup ilmu emas. Kalau tidak, emas kita di bank tergadai. Putih mata!

Ok, setakat ini dulu. Saya berangan nak jadi dealer emas aje. Tapi kena timba ilmu dulu. Baru2 ni jumpa seorang dealer emas yang dah berjaya. Saya dah lantik dia jadi mentor aku memandangkan saya newbie. Boleh? hehee..Moga2 usaha ini dipermudahkanNya.  Amiin

Modal dah ade, bila lagi nak mula?

No comments:

Post a Comment